Advanced Search

Unalom
Peter
2003-11-19

Mostanában nemigen történik semmi új a családban, de régi sem, mert ha történne, az már új lenne ugyebár. Különböző történések hiánya késztet arra, hogy semmit ne írjak, vagy hogy semmiségeket írjak, ha már írok. Ja, Tibi Jeruzsálembe megy a helyi buszközlekedést védeni a terrorista merényletektől. Ennek hírértéke van. Előbb átment egy nyolcórás vizsgán, most egy néhány hetes speciális kurzuson tanul, hogy a végén hősiesen szembeszegülhessen az ellenség támadásával. Szállodában fog lakni emberünk.
Volna még egy hír. Benjámin dolgozik. Tizenkétórázik, gyűjti a pénzt, hogy legyen neki.
Írtam már valahol, hogy Éva máshová költözött? Jó helyen van, legutóbb meglátogattuk néhányan, kandalló is van a szalonban. Szegény rengeteget tanul, dolgozik...
És mi van Ágival? Vett egy jó kis kétkerekű biciklit, azzal szokott biciklizni, ha úgy adódik. Tibivel lementek Tel Aviv-ba valami repülős bemutatóra, szép volt, mondták később.
Tomi. Tomi projektet ír, aztán ha kész lesz, majd meglátja hogyan tovább. Egyenlőre a projekttel van elfoglalva.

Tibi leszerelt
Peter
2003-10-28

Tibi ma végleg leszerelt a hároméves katonai szolgálatról, ezentúl "csak" évi 32 napot kell szolgálnia tartalékosként - Hebronban. Szerényen ünnepeltünk hármasban (Tomi, Tibi, én) a konkurens kávéházban.
Ma voltak a helyhatósági választások is, este fél tíz után, néhány perccel az urnazárás előtt rávettem magam a szavazásra, a jelenlegi polgármesterre adtam a voksom, mert annak ellenére, hogy roppant ellenszenves, nagyon jól csinálja a dolgát. A családból rajtam kívül csak Tomi szavazott. A 40%-os részvételi arány Izrael történetében az eddigi legalacsonyabb.
Vili és Judit elkirándulgattak az országban erre-arra, a Holt-tengerhez és a Negevbe végül nem mentek, de voltak Jeruzsálemben, Tel Aviv-ban, Yaffoban, Akkon, Zfaton, Tibériáson, Asdodon, Netanyan, és még néhány helyen. Voltak Zsuzsiéknál Ramot-on, Ágiéknál Haifán, és nálunk Karmiel-ban. A különböző folyadékok mellett sok kávé is lefolyt az alkalmanként összeverődő társaság torkán. A hangulat sem volt rossz. Néha csak ültünk és egymást néztük békés szótlanságban, máskor meg vég nélkül dőlt a szó.

Vállalkozás
Magi
2003-10-16

Csütörtök délután van, ma fejeztük be a sátoros ünnep délelőtti klubos foglalkozásait. Jó kis programok voltak, mivel szinte minden nap utaznunk kellett. A klub épületét egy magán napközi bérelte ki. Így hát mi kénytelenek voltunk uszodába, moziba menni, meg kirándulni itt északon. Jót szórakoztunk. Kedves egészségem is helyreállni látszik már.
A gyerkőcök aranyosak, Péter sokat dolgozik, minden OK. A héten a Frank fiúk majdnem belevágtak egy családi kávéház alapításába. Egész komolynak tűnt az elhatározás, aztán elakadt a dolog pénz hiányában. Péter szerint -és ebben igaza van - egyszerűen hiányzik a kitartás némelyikekből. Mindenesetre kedves párom hozzálátott a jogi vonatkozású információk tanulmányozásához. Ha eljön a megfelelő idő, gyorsan tudja mi a teendő...
Tibi már a leszerelési szabadságát tölti, már csak búcsúzni megy vissza. Építészetet akar tanulni. Addig is kapott már munkát Jeruzsálemben a tömegközlekedés biztonsági ellenőrzésében.
Holnap várjuk Juditot, Vili barátnőjét, aki látogatóba jön kedvese után.

Laptetőre

Szerelmespar
Szeptember
Hármas szülinapot ünnepeltünk a hétvégén: Anyu 58, Ági 25, Benjamin 18 éves
December
Tibi nemrég vett egy digitális fényképezőgépet, és nagyon gyorsan kiderült, hogy ő a család legjobb fotósa