Advanced Search
* Család
Eilat
2005-09-20

Az elmúlt hétvégén Eilat-on voltunk Magival, kettesben, gyerekek nélkül, ők a nagyszülőknél maradtak

Nehéz az üdülővárosról írni, mert például mikor sétálni mentünk feleségemmel a szállodacsodákkal teletűzdelt vöröstengerparton, magunk is láthattuk, hogy pont olyan a város, mint egy üdülőváros.
Furcsa páros

Semmi különös, bár láttunk szamárháton lovagoló kutyát, meg skorpiók is megmarták a lábunkat, bár az utóbbi egy háromdimenziós, kismamáknak nemajánlott mozgószékes filmen történt, mikor víz is spriccelődött ránk. Többen sikoltoztak.

Eilat magyar testvérvárosa Sopron, a belvárosban repülőtér van.

Az első este barbikjúvacsora volt a szálloda medencéi körül, valaki invitált, hogy üljünk le az ő asztalukhoz, jó, mondtuk, aztán mikor telepakoltuk a tányérjainkat, mondtam a nejemnek, hogy én nem akarok odaülni, én egyedül akarok enni, nem szeretem az alakoskodást, Magi ellenkezett, de végül meggyőztem.

Másnap, mikor kerestük a hotel sok étterme közül a mienket, az előző nap cserbenhagyottak karjaiba futottunk, pont ők is ugyanazt az éttermet keresik, miért nem ettünk velük előző este, végig őrizték a helyet, nem baj, most majd
(folytköv, minden nap tíz mondat, nincs több időm, hehe)

Vacsora előtt

Illuzio (Foto:Magi)
A kiszaradt Eytan
Eytan kiszáradt
nem sír, nem panaszkodik, csak fekszik ott szomorú vékonysággal
Dombteton
Hanuka és más
az elmúlt időszak néhány pillanata meg lett örökítve és ezennel itt közzé lett téve